Forum Kalnu RastaWarrior

Opis forum


#1 2010-01-21 21:00:50

MistrzNocy

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 8
Punktów :   

Regulamin Ligi

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. League of Elite Soldiers powstała z myślą o graczach i klanach pochłoniętych grą w Soldata w trybie multiplayer. Naszym głównym celem jest urozmaicenie oraz rozszerzenie dotychczasowych zasad rozgrywek jakie występują w innych ligach.

2. Staramy się nie usuwać klanów z błahych oraz niewyjaśnionych powodów, jednak w sytuacjach nie przestrzegania oraz nadmiernego łamania regulaminu ligowego zmuszeni jesteśmy do podjęcia działań, co w konsekwencji przyczynia się do usunięcia konta jak i wykluczenie klanu z dalszych rozgrywek.

3. Językiem stosowanym w relacjach ligi LFES z użytkownikiem jest język polski.


§ 2 KLAN/GRACZ

1. Nick gracza/Nazwa klanu może składać się wyłącznie ze znaków (a-z)(A-Z)(0-9)(_-) oraz nie sąsiadujących ze sobą białych znaków.

2. Klan musi posiadać minimum 3 graczy. Po rejestracji wymagane jest ich dodanie zgodnie z  prawidłowymi nickami w grze.

3. Nazwa klanu nie może się wiązać z żadną organizacją polityczną.

4. Nazwa klanu nie może zawierać tekstów wulgarnych, rasistowskich, nazistowskich i komunistycznych.

5. Nie tolerujemy nazw użytkowników oraz drużyn o bez sensownym wyrażeniu np. "jasfhsd".

6. Nie można robić wiele kont, każdemu użytkownikowi przysługuje tylko jedno konto.

7. Gracz może posiadać tylko jeden klan, nie więcej.



§ 3 KONFIGURACJA SERWERA

1. FreePlay

• Czas trwania rundy: 10 minut

• Wszystkie bronie są dozwolone

• Częstotliwość bonusów: ustawiona na 0

• Czas respawnu: 3, maksymalnego respawnu w grach drużynowych: 4

• Maksymalna ilość granatów: 3

• Żadnych bonusów (berserker, flame god itd.)

• Friendly fire: wyłączone

• Ping Kick: ustawiony na 400

• Działka stacjonarne: wyłączone

• Limit flag: 10

• Tryb Realistic: wyłączony

• Tryb Gry: Capture The Flag (CTF)

• Bullet Time Effect: wyłączony

• Linia Snajperska: wyłączona

• Minimapa: wyłączona

• HealthCooldown: ustawione na 0

• Scripting: wyłączone

• BattlEye: włączone

2. PlayOff

• Czas trwania rundy: 5 minut

• Wszystkie bronie są dozwolone

• Częstotliwość bonusów: ustawiona na 0

• Czas respawnu: 3, maksymalnego respawnu w grach drużynowych: 4

• Maksymalna ilość granatów: 3

• Żadnych bonusów (berserker, flame god itd.)

• Friendly fire: wyłączone

• Ping Kick: ustawiony na 400

• Działka stacjonarne: wyłączone

• Limit flag: 3

• Tryb Realistic: wyłączony

• Tryb Gry: Capture The Flag (CTF)

• Bullet Time Effect: wyłączony

• Linia Snajperska: wyłączona

• Minimapa: wyłączona

• HealthCooldown: ustawione na 0

• Scripting: wyłączone

• BattlEye: włączone

3. Tiebreaker

• Czas trwania rundy: 10 minut

• Wszystkie bronie są dozwolone

• Częstotliwość bonusów: ustawiona na 0

• Czas respawnu: 3, maksymalnego respawnu w grach drużynowych: 4

• Maksymalna ilość granatów: 3

• Żadnych bonusów (berserker, flame god itd.)

• Friendly fire: wyłączone

• Ping Kick: ustawiony na 400

• Działka stacjonarne: wyłączone

• Limit flag: 10

• Tryb Realistic: wyłączony

• Tryb Gry: Capture The Flag (CTF)

• Bullet Time Effect: wyłączony

• Linia Snajperska: wyłączona

• Minimapa: wyłączona

• HealthCooldown: ustawione na 0

• Scripting: wyłączone

• BattlEye: włączone



§ 4 ROZGRYWKI

1. Walki między klanami odbywają się wyłącznie w grze SOLDAT, najnowszej oficjalnie wypuszczonej wersji.

2. Mecze rozgrywane są jedynie w składach 3vs3

3. Z każdym klanem można rozegrać tylko jeden mecz w danym sezonie.

4. FreePlay:

Mapy tie break(tb): ctf_Snakebite, ctf_Cobra i ctf_Laos, ctf_X

Pierwsza mapa - wybierana jest przez drużynę Alpha [red]
Druga mapa - wybierana jest przez drużynę Bravo [blue]
Trzecia mapa(tie break) – wybierana przez drużynę o większej łącznej ilości capów z dwóch poprzednich map.

W fazie freeplay trzeba rozegrać dwie mapy (10 minutowe). W przypadku remisu wybierana jest mapa trzecia (tie break - jedna z czterech możliwych), którą wybiera drużyna o większej łącznej ilości capów z dwóch poprzednich map. Niestety jeśli się okaże, że na mapie tie break była taka sama ilość capów to mecz należy zakończyć remisem.

5. PlayOff:

Pierwsza mapa - wybierana jest przez drużynę Alpha [red]
Druga mapa - wybierana jest przez drużynę Bravo [blue]
Trzecia mapa - wybierana jest przez drużynę Alpha [red]
Czwarta mapa - wybierana jest przez drużynę Bravo [blue]
Piąta mapa (tie break) - ctf_Voland

W fazie playoff należy rozegrać cztery mapy (po 5min każda) + jedną mapę tiebreak (10min) w przypadku remisu na poprzednich. Rozgrywki na czterech pierwszych mapach(5minutowych) toczą się do 3 capów. W przypadku remisu trzeba podjąć walkę na mapie tie break, którą jest ctf_Voland. Rozgrywka na tej mapie toczona jest do 10 capów. Jeżeli okaże się, iż pomimo zaciętej walki dwóch klanów liczba capów na mapie tb będzie taka sama to są podliczane punkty cap ze wszystkich map, które zostały rozegrane.Niestety jeśli nadal wyjdzie remis mecz należy zagrać w całości od początku ponieważ musi być wygrany.

Terminy meczów playoff ustalane są przez administrację oraz sędziów. Dokładne i ostateczne daty rozgrywek będą dodawane w newsach. Sędzia powinien poinformować klany o ustalonym terminie danego meczu osobiście.

6. Faza playoff następuje po zakończeniu fazy free play i jest rozgrywana metodą drabinki/knockout (przegrany odpada).

7. Faza free play trwa 18 dni, a playoff 8 i jest podzielony następująco:

a. Ćwierćfinały: 4 dni

b. Półfinały: 3 dni

c. Finał: 1 dzień, wraz z finałem kończy się sezon.

8. Podczas każdej rozgrywki należy nagrać demo i zrobić screena końcowej tabeli wyników.

9. Każdą rozgrywkę playoff nadzoruje sędzia, którego zadaniem jest dopilnowanie, aby mecz odbył się zgodnie z zasadami ligi. Obowiązkiem sędziego jest również nakręcenie dem i wykonanie screenów końcowych tabeli wyników po zakończeniu każdej mapy.

10. Miedzy fazą free play, a playoff nastąpi 4 dni przerwy. Ten czas jest przeznaczony na wysłanie dem i screenow w sprawie meczów, które zostały niepotwierdzone.

11. Podczas rozgrywki nie można opuścić gry. Jeżeli zaistnieje taka sytuacja traktowane jest to poddniam się i wygrywa drużyna przeciwna. Jeśli natomiast grę opuścił jeden gracz z przyczyn awaryjnych internetu, bądź komputera to drużyna ma 5 minut na znalezienie gracza zastępczego. W przypadku braku gracza, który mógłby zastąpić nieobecnego mecz wygrywa drużyna przeciwna.

12. Jeżeli zainstnieje taka sytuacja, iż przeciwnicy opuszczą grę na drugiej mapie lub każdej kolejnej, klan zobowiązany jest do zrobienia screena z dowodem na opuszczenie gry w czasie meczu. Zdjęcie z dowodem należy wysłać jako jeden z screenow meczu.

13. Drużyna Alpha jak i Bravo w czasie meczu może użyć maksymalnie do dwóch razy opcji "pauza". Limt na każdą zastopowaną grę jest ograniczny do 5 minut. Klan, który nie dostosuje się do tych wymagań i użyje w czasie rogrywki więcej niż dwa razy pauzę oddaje zwycięstwo drużynie przeciwnej.

14. Podczas rozgrywek Play-Off na serwerze nie mogą przebywać widzowie.



§ 5 WYNIKI

1. W przypadku otrzymania źle wysłanego wyniku, należy poinformować o tym klan, który takowy wynik wysłał. Wynik powinien zostać usunięty i wysłany na nowo.

2. Wysyłany wynik powinien zawierać prawidłowe screeny z danego rozegranego meczu

3. Wysyłanie wyniku może potrwać do kilku minut, prosimy nie przerywać.

4. Screeny wysyłane wraz z wynikiem mogą występować tylko w rozszerzeniach .bmp, .png i rozdzielczościach: 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x1024, 1600x1200.

5. Screeny muszą zawierać końcową tabelkę z punktacją. W przypadku gdy takowy nie zawiera końcowej punktacji, zaleca się utworzenie poprawnego screenu przy pomocy nagranego dema z meczu.



§ 6 PUNKTACJA

1. W rozgrywkach meczowych w fazie playoff capy są traktowane jako punkty w przypadku remisu na mapie tie break. Jednak w ogólnej punktacji jako punkty traktowane są wygrane mapy.

2. Freeplay:

a. Punkty za wygraną przydzielane są względem procentu ilości przegranych meczów klanu przegranego:

0%-10%    = + 20 pkt
11%-20%  = + 19 pkt
21%-30%  = + 18 pkt
31%-40%  = + 17 pkt
41%-50%  = + 16 pkt
51%-60%  = + 15 pkt
61%-70%  = + 14 pkt
71%-80%  = + 13 pkt
81%-90%  = + 12 pkt
91%-100% = + 11 pkt
0 rozegranych meczów = + 15 pkt

b. Remis: +5 pkt

c. Przegrana: 0

§ 7 OSZUSTWA

1. Używanie bugów/błędów map jest surowo zabronione.

2. Używanie hacków, trainerów, hex'owych edytorów i czegokolwiek co daje przewagę nad innymi jest zabronione.

3. Zabronione są wszystkie modyfikacje soldata, które bezpośrednio działają na przeciwnika, dając Ci przewagę.

4. Robienie niewidzialnych scenerii, kasowanie ich lub cokolwiek co powoduje, że Twój przeciwnik nie może się schować jest zabronione. Zabraniamy również powiększania rozmiaru broni, powiększania "ludzika"oraz dodania paska życia nad głową. Można natomiast zmienić kolor strzałów oraz granatów.

5. Powtórne usiłowanie wykorzystania istniejących już w bazie danych lub nieaktualnych z danym sezonem screenów uznawane jest jako próba oszustwa względem ligi oraz innych klanów, prowadzi to do usunięcia klanu.


§ 8 PROFIL KLANU/GRACZA

1. Profil Klanu/Gracza przeznaczony jest do krótkiej prezentacji danego klanu (bądź gracza) i nie może zawierać:

a. Wszelkich tekstów rasistowskich, komunistycznych antyreligijnych i innych uderzających w mniejszości   narodowe bądź różnice płciowe.

b. Jakichkolwiek zapisów rozmów (tzw. logów) z wszelkich komunikatorów (np. Gadu-Gadu, IRC).

c. Obrazków,treści pogarszających parametry wyświetlania strony.

2. Wszelkie dane do celów kontaktowych muszą zostać prawidłowo uzupełnione.

3. Należy na bieżąco aktualizować skład drużyny

4. Liga soldat LFES nie odpowiada za zmiany danych wywołane udostępnieniem hasła dostępu osobom nieupoważnionym


§ 9 ZGŁOSZENIE W SPRAWIE BRAKU POTWIERDZENIA MECZU

1. W przypadku nie potwierdzenia wyniku meczu przez drużynę przeciwników po dwóch dniach, pojawia się przycisk (zgłoś) i po kliknięciu w niego załączyć należy screeny i dema (spakowane w .rar lub .zip). Darmowy upload plików: http://www.speedyshare.com.


§ 10 ZACHOWANIE

1. W lidze LFES obowiązuje kultura. Wszelkie wyzwiska na tle rasistowskim, kulturowym, religijnym bądź po prostu chamskim będą surowo karane.

2. Podczas gry zabronione jest także wyśmiewanie się z pokonanych. ( Świadczy to o braku szacunku i niskiej kulturze wygranych.)


§ 11 USUNIĘCIE KLANU Z LIGI

1. Klan może zostać usunięty z następujących powodów:

a. Nie przestrzeganie zasad zawartych w "Oszustwa".

b. Nie potwierdzanie wyników rozegranych meczów, bądź ich fabrykowanie.

c. Nieaktywność.

d. Wysyłanie masowych wiadomości(tzw. spam) na forum bądź przez prywatną wiadomość do innych użytkowników.

e. Reklamowanie innych konkurencyjnych lig, umieszczanie do nich linków.

f. Podszywanie się pod innych znanych graczy oraz klany ze sceny soldat.

g. Próba przechwycenia, wyłudzenia kont innych użytkowników.


§ 12 PRAWA ADMINISTRATORÓW

1. Podczas sezonu mogą wystąpić sytuacje nieokreślone przez powyższy regulamin. We wszystkich przypadkach, decyzja adminów LFES jest decyzją ostateczną i nieodwołalną.

2. Administratorzy mają prawo do podejmowania decyzji , które uważają za słuszne dla ogólnego dobra graczy, klanów i działania ligi.

3. Zmiany w zasadach ligi muszą być ogłoszone oficjalnie i każdy powinien mieć do nich łatwy dostęp. Zasady, które nie zostają ogłoszone oficjalnie nie mogą istnieć.

4. Administratorzy LFES mają prawo do oglądania każdego meczu.

5. Wszelkie  pytania dotyczące zasad można zadawać przez  IRC (#lfes), forum czy też inne sposoby skontaktowania się z jednym z administratorów. Wszelkie pomysły odnoszące się do zmiany regulaminu, bądź dodania / usunięcia pewnych zasad będą rozpatrywane.

6. LFES zastrzega sobie prawo do zmiany nazwy klanu/gracza, danych w profilu bez podania przyczyny.



§ 13 REGULAMIN

1. Strona ligi LFES zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w każdej chwili, informując o tym Użytkowników.

2. W przypadku braku akceptacji nowych postanowień, Gracz/Klan może odstąpić od ich akceptacji, co w efekcie doprowadzi do usunięcia konta.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutopojedynki.pun.pl www.candycity.pun.pl www.strzelnica-lezajsk.pun.pl www.studentwsti.pun.pl www.raplive.pun.pl